2013. április 30., kedd

Díj #3

Nagyon szépen köszönöm a díjat Scale-nek! <3



Írj magadról tizenegy dolgot:

1. Több életcélom is van, de kettőben vagyok 1000%-ig biztos, hogy ha törik, ha szakad, véghez viszem. Londonban vagy Párizsban fogok élni, és kiadok majd egy könyvet. #fingerscrossed

2. Ebben a tanévben kezdtem el franciául tanulni (imádom), és szeretném, ha előbb-utóbb ebből is lenne felsőfokúm. 
Le francais est magnifique. 

3.  Imádok olvasni és filmet (sorozatot) nézni. De tényleg. Nagyon.

4. Több mint 1000 könyvünk van itthon. (Igen, anyum is gyűjtötte a könyveket. Családi vonás. Talán nem véletlenül vagyunk mindketten szemüvegesek. :D)

5. Kedvenc sorozataim a Sherlock, a Doctor Who, a Downton Abbey és a Grey's Anatomy. Ezenkívül persze még rengeteg másikat is nézek. :D 

6. Két olyan ember van, akit nem ismerek ugyan, de azt, amit a külvilág felé mutat, minden férfinak példaértékűvé tenném: Benedict Cumberbatch és Tom Hiddleston.

7. Örülnék neki, ha a 19-20. század Angliájában élhetnék.

8. Legjobban várt filmek: Iron Man 3, Star Trek, Bosszúállók 2, Thor 2, Hobbit 2.

9. Nemrég toppant be egy ember az életembe, aki nagyon fontossá vált nekem, még akkor is, ha csak egy hónap múlva fogunk először találkozni. Tőle kaptam ezt a díjat is. <3

10. A táskámban mindig van egy könyv, jegyzetfüzet és tolltartó. 

11. Rengetegszer vagyok bizonytalan azt illetően, hogy van-e tehetségem az íráshoz vagy sem. 

Válaszolj tizenegy kérdésre!

1. Facebook vagy Twitter?
Twitter

2. Van-e valamilyen hobbid az íráson kívül? Ha igen, mi, ha nincs, miért nincs?
Filmnézés, olvasás, jegyeket gyűjtök (repülőjegy, mozi, színház - már lassan van egy albumnyi, minden dolgot megőriztem külföldről is). Loving Benedict.

3. Melyik a kedvenc évszakod?
Nyár.

4. Ha találkozhatnál a kedvenc íróddal (nem amatőr, hanem valódi), mi lenne az az egyetlen egy kérdés, amit feltennél neki?
Can I live in your mind?

5. Mi a legféltettebb kincsed?
Egy nyaklánc, amit még papámtól kaptam.

6. Mi a kedvenc ételed?
A fő kérdés, hogy mi nem az. :D Túrós palacsinta (meg úgy minden, ami túrós), bolognai spagetti, almás pite, pizza, brassói, gyros, anyum salátái.

7. Megünnepled az olyan amerikai ünnepeket, mint a Halloween, vagy a Valentin-nap?
Nope. Bár a Halloweent szeretném. TRICK OR TREAT?

8. Híve vagy az egészséges életmódnak?
Igen. :)

9. Varratnál magadra tetkót? Esetleg van is?
Nem, soha. Másokon nagyon tetszik, de magamon sosem tudnám elképzelni.

10. Van-e olyan kedvenc játékod, amit valószínűleg soha nem fogsz kidobásra ítélni?
Körülbelül az összes plüssöm ilyen.

11. Mit éreztél, amikor életed legelső, neten publikált írásánál megláttad, hogy kritikát kaptál? Izgultál? Azonnal megnyitottad?
Nagyon izgultam. Olyan fél percig csak néztem a képernyőt. Szinte féltem tőle. :)  


Írj tizenegy kérdést!
1. Zene vagy könyv?
2. Mi a kedvenc sorozatod és miért?
3. Ha egy napra bárkivel testet cserélhetnél, ki lenne az?
4. Elégedett vagy az életeddel? Ha nem, mit változtatnál meg rajta?
5. Mennyire tartod magad optimistának?
6. Van példaképed? Ha igen, mennyire követed az ő tanácsait, ha nem, miért nincs?
7. Sok poszter van a szobádban?
8. Introvertált vagy extrovertált személyiség vagy inkább?
9. Boldog vagy szomorú vagy többször?
10. Mi az legkorábbi emléked gyerekkorodból?
11. Mi a kedvenc külföldi országod és miért?

Továbbküldöm: Valerin

(KATT)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, és azonnal megyek is kitölteni, bár én már kinőttem az ilyesmiből.:) Tényleg köszönöm.:)

    VálaszTörlés