2013. február 17., vasárnap

Első látásra: 24. fejezet/3. rész


Remélem, tetszeni fog a rész! Ha elfelejtettétek volna az előzményeket, oldalt találjátok a címkéket, ahol fejezetenként mindegyik részt újra elolvashatjátok! :)
Flóra xo


Ismét egy csattanást éreztem az arcomon. A fájdalom hatására automatikusan megeredtek a könnyeim, ám még időben sikerült vissza tartanom őket. Azt az örömöt semmiképpen sem adhattam meg neki, hogy lássa a szenvedésem.
Szemem sarkából észleltem, ahogy Jenna keze megemelkedik, majd erélyesen ellöki tőlem támadómat, aki azonban magával rántotta barátnőmet, így elkerülhetetlen volt, hogy mindketten a földön végezzék.
A lány arcán egy pillanat töredékéig a meglepettség suhant át, ám miután magához tért, szinte egy mániákus gyilkos tekintetével nézett rám és Jennára.
Még mielőtt bántalmazta volna, gyorsan felsegítettem, és a kislányt is magunkhoz húztam, aki földbe gyökerezett lábakon állva nézte a jelenetet.
- Na, most mit csináltok? Hívjátok a hercegeiteket? – kérdezte gúnyosan, miközben feltápászkodott.
- Jobb lenne, ha még azelőtt elmennél, hogy bármelyik őr ideérne – próbáltam hatni rá, ám sajnos én sem voltam biztos benne, hogy bárki is a segítségünkre sietne.
- Haha – nevetett fel. – Te sem gondolod komolyan, hogy visszajönnek értetek, ugye? Mindannyian a kórház falai között vannak, a többi lányt pedig – mutatott a szétszéledő tömegre – nem nagyon érdekli a sorsotok.
Erre nem tudtam mit felelni. Gondolataim közé beférkőzött a kérdés, hogy vajon a srácok miért nem jönnek ki értünk? Azt hinnék, hogy van velünk valaki? Nem tudtam eldönteni. A velem szemben álló lány számító tekintetéből sugárzott a gyűlölet. Nem hagyhattam, hogy elterelje a figyelmemet, így aggályaimat besöpörtem a képzeletbeli szőnyeg alá.
- Tudod mit? Ha te nem mész, akkor elmegyünk mi! – jelentettem ki reményeim szerint határozottan, majd a körülbelül tízéves kislány kezét megfogva elindultam a kórház bejárata felé.
- Azt te csak hiszed, hogy hátat fordítasz nekem! – sziszegte, s a következő pillanatban már éreztem is, ahogy ránt egyet a vállamon.
A hirtelen jött fájdalomból felsikítottam.


- Paul, engedj ki minket! – próbáltam higgadtan meggyőzni immáron huszadjára menedzserünket.
- Te is tudod, hogy nem tehetem – felelte, miközben aggódva ki-kinézett az ablakon.
- De Jenna és Emma odakinn van, az isten szerelmére! Szerinted érdekel minket, hogy mi biztonságban vagyunk-e vagy sem? – emelte fel Niall a hangját.
- Na, jó, én kimegyek – indultam el, miután kintről ordibálás ütötte meg a fülemet. – Paul, ne állj az utamba, mert a mindenható szentekre esküszöm, hogy később megbánnám, amit tennék – néztem a szemébe.
- Zayn, higgadj le. Nincs semmi bajuk – állt elém az egyik, számomra ismeretlen őr.
- Engedd ki őt – utasította Paul.
- Őket – javította ki Niall, s ahogy hátrapillantottam, észrevettem, hogy Harry, Louis és Liam is közvetlenül mögöttem áll.
Hálásan néztem barátaimra, majd elindultunk az ajtó felé.
- Mi is velük megyünk. Valami nincs rendben – hallottam még Paul hangját, ahogy a többi őrrel utánunk jönnek.
Szinte minden idegszálammal a külső zajokra figyeltem, s amint egy sikítás ütötte meg a fülemet, elkezdtem rohanni. A szívem a torkomban dobogott, ahogy kirontottunk az épületből.
Pár másodperc múlva már újból azon a helyen álltunk, ahol örömet akartam szerezni Emmának. Azonban az a jelenet, ami kibontakozott a szemem előtt biztosított arról, hogy ismét ártottam neki.
Egy pillanatig nem bírtam megmozdulni, egy hang sem jött ki a torkomon. Emma vérző orral, hátracsavart kézzel állt egy lány előtt, miközben Jenna egy kislányt próbált elvinni a közelükből.
Mikor magamhoz tértem már közöttük álltam, és dühömet csak nagy nehezen tudtam visszafogni Em bántalmazója iránt.
- Zayn… Zayn… - Emma hangja térített magamhoz.
- Inkább vele törődj. A lánnyal foglalkozok én – mondta alig hallhatóan Paul, ahogy lehámozta az ujjaimat a karjáról.
Megütközve néztem a kezeimre. Fel sem tűnt, ahogy minden erőmet összeszedve arrébb vittem a lányt, és egy ideig görcsösen lefogva tartottam.
Szinte sokkos állapotban hátráltam pár lépést, majd hátat fordítottam neki és megpróbáltam Emma szemébe nézni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése